Autor |
Wiadomość |
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Śro 7:51, 18 Paź 2006 |
|
1.W/N
2.W/E
3.E/Mo
4.Me/Mo
5.Me/Mo
6.Mo/Me
7.Mo/A
8.Me/a
W/N
1.Server Artery
2.Gash
3.Final Thrust
4.Frenzy
5.Bull's Charge [e]
6.Plague Touch
7.Sprint/Rush
8.Ressurection Signet
Swordsmanship 12+1+3
Strength 12+1
W/E
1.Devastating Hammer [e]
2.Crushing Blow
3.Fierce Blow
4.Irresistible Blow
5.Frenzy
6.Sprint/Rush
7.Shock
8.Ressurection Signet
Hammer Mastery 12+1+3
Strength 11+1
Air Magic 6
E/Mo
1.Glyph of Energy [e]
2.Ward of Stability
3.Ward Against Foes
4.Ward Against Melee
5.Balthazar's Aura
6.Judge's Insight
7.Extinguish
8.Ressurection Signet
Smiting Prayers 12
Earth Magic 12+1+3
Me/Mo
1.Expel Hexes [e]
2.Diversion
3.Blackout
4.Guilt
5.Shatter Enchantment
6.Drain Enchantment
7.Distortion
8.Ressurection Signet
Fast Casting 9+2
Domination Magic 12+1+2
Inspiration Magic 9+1
Illusion Magic 2+1
Me/Mo
1.Migraine [e]
2.Power Spike
3.Cry of Frustration
4.Power Drain
5.Drain Enchantment
6.Conjure Phantasm
7.Images of Remorse
8.Ressurection Chant
Fast Casting 8+1
Illusion Magic 10+3
Domination Magic 10+1+1
Inspiration Magic 8+1
Healing Prayers 2
Mo/Me
1.Reversal of Fortune
2.Mend Condition
3.Contemplation of Purity
4.Protective Spirit
5.Signet of Devotion
6.Inspired Hex
7.Energy Drain [e]
8.Divine Boon
Divine Favor 12+1+3
Protection Prayers 10+1
Inspiration Magic 8
Mo/A
1.Blessed Light [e]
2.Gift of Health
3.Spirit Bond
4.Signet of Devotion
5.Reversal of Fortune
6.Mend Condition
7.Dark Escape
8.Guardian
Divine Favor 12+1+3
Healing Prayers 8+1
Protection Prayers 8+1
Shadow Arts 7
Me/A
1.Crippling Anguish [e]
2.Conjure Phantasm
3.Phantom Pain
4.Shadow of Haste
5.Power Return
6.Distortion
7.Images of Remorse
8.Ressurection Signet
Illusion Magic 12+1+3
Fast Casting 8+1
Shadow Arts 10 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazaal dnia Śro 18:13, 18 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Śro 8:20, 18 Paź 2006 |
|
pierwsze uwagi na szybko bo zaraz musze spadac, Me/A gralem ostatnio i musi byc images of remorse bo kosztuje 5 many daje degen i obrazenia atakujacy skutecznie tym wykanczalem npcow i trzeba jeszcze dodac skill do interuptowania zeby przerywac archerom troll unguent wtedy beda padali znacznie szybciej.
Migrena kompletnie nie przydatna w tym buildzie bo mamy tylko 2 hexy tzn migrena i phantasm 2 hexy zdjac to zaden problem zeby migrena dzialala to musi byc wiekszy spam hexami tak zeby nie nadazyc sciagac ogolnie taka migrena jak jest t o strata zawodonikia lepszy mes esrg z shame i jak siada na dwoch monkach pozadnie to koniec druzyna przeciwna nie ma leczenia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Śro 18:18, 18 Paź 2006 |
|
zmienione.
a od tego jest dwóch mesów w drużynie, żeby jeden nie pozwalał drugiemu monkowi ściągać hexów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Śro 18:20, 18 Paź 2006 |
|
omfg mowie ci ze nic to nie da zreszta ostatnio sam sie kluciles ze "hexy" da sie sciagnac, rozumiem jakby byl total spam necro czy mes ale 2 hexy to sobie mozesz na npc rzucac
edit:
power return nie przerwie ani troll unguent ani healing signet bo przerywa tylko czary (spell) trzeba czegos co przerywa skill
po co guilt ?! shame a nie guilt
guilt przerywa czary rzucane na przeciwnika monk raczej na przeciwnika nic nie rzuca,
btw ja zrobie tych mesmerow jak tylko skoncze czytac o korektorach RC |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Śro 19:39, 18 Paź 2006 |
|
Po pierwsze witam :p
A teraz przejdzmy do konkretów
Roznica miedzy guilt a shame
guilt dziala dobrze na monki przeciwnika przerywa on skill ktory wrogi monk uzywa na swojego kumpl az druzyny
shame dziala na innej zasadzie wrog musi w ciebie uzycz czar wiec jest mniej przydatny
Teraz w sprawie buildu
postacie:
2.W/E build dobry bo sam podawalem ale staty zle chyba uslyszeliscie 12+1+3 hammer 12+1 str a reszta w air shock nie wymaga inwestowania w air bo roznica w dmg jest za mala a 13 str daje mozliwosc ubrania Sentinel's Armor czyli rownowazy brak sygnetu i pozwala dluzej zyc
5.Me/Mo ten mesmer bedzie mial duze problemy z mana
3.E/Mo polaczenie smitu z warderem nie wyjdzie za duzo many to zabiera a baltazar aura teraz jest torche za krotka jak na swoj koszt 8 sekund +20% ze staffa to za malo a ze warder zawsze jest na celowniku surgerow i rangerow to nie da rady puscic baltazara no chyba ze monk zapusci mu guardiana ale to zabezpiecza tylko przez rangerami a warder najbardziej narazony jest na mesow ktorych tak si enei zablokuje jak jzu warder to warder z leczeniem albo z aegisem
4.Me/Mo w sumei to jego zadanie glownie z tego co widze opiera sie na Blackout i na obronie teamu przed hexami dzieki exp hex zamiast sygnetu dac mu twardy res Ressurection Chant bo on ma wieksze szanse na jego puszczenie dzieki Distortion
Ogolnie o buildzie:
Jak dla mnie za duzo mieszaniny z jednej strony smite od wardera z 2 hexy od mesa i condycje od sword woja a napewno taki build duzo nie zrobi to monk ma cos i na condycje i na hexy a wiec skuteczniej usunie 1 hexa i 1 condycje niz 2 hexy lub 2 condycje a ze w teamie przewaznie jest surger to 1 baltaraz aura na nic sie nie zda bo szyko bedzie sciagnieta
Jak juz tworzyc build to ukierowac sie w 1 kierunku albo pod czysty dmg (przykalem moze byc buidl ktory wam dalem) albo strikte smitowy (ale teraz torche zmerfiony) badz pressur (mass hex albo mass condition)
Czekam na dalsze komentarze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Śro 20:15, 18 Paź 2006 |
|
Hi Vegeta ;]
Cytat: |
Me/A
1.Crippling Anguish [e] v
2.Conjure Phantasm v
3.Phantom Pain x
4.Shadow of Haste v
5.Power Return x
6.Distortion v
7.Images of Remorse v
8.Ressurection Signet |
Ja to widzę tak:
Distortion
Shadow of haste
Dark Escape/Return
Shadow refuge
Crippling anguish
Conjure phantasm
Images of remorse
rez
Cytat: |
E/Mo
1.Glyph of Energy [e]
2.Ward of Stability
3.Ward Against Foes
4.Ward Against Melee
5.Balthazar's Aura
6.Judge's Insight
7.Extinguish
8.Ressurection Signet
Smiting Prayers 12
Earth Magic 12+1+3 |
IMO:
Wywalamy 5, 6 i 8, na ich miejsce dajemy heal party, glyph of sacrifice oraz resurrection chant.
statystyki:
earth magic 16
healing prayers reszta
Co Wy na to? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Śro 20:57, 18 Paź 2006 |
|
Me/A musi miec cos do interruptu i phantom pain tez by sie raczej przydal |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Śro 21:53, 18 Paź 2006 |
|
co do wardera to sie zgadzam a co do flagowego to musi miec cos do przerywania a wiec mozna cos wstawic zamiast reza bo w suemi falgowy nie ma za bardzo czasu rezowac a skoro to jest bardziej falgowy do solowania to juz raczej rez mozna sobie podarowac jeszcze 1 argumentem za tym jest to ze w buildzie sa twarde resy i on zawsze ida 1
A i rozuemiem ze gdy flaga soluje baze to miecznki zaczna biegac po falge bo w sumie ma 2 skille do biegania ale jak nei to radzil bym jednak wstawic axe zamiast sworda bo ma wiekszy dmg a przy condycjach tylko od sworda monki dzieki Mend Condition leczas skutecznie jak dal mnei sword woja wykorzystuej sie gdy w buildzie jest minimum 1 ranger co tez uzywa condycji
Ale w sumie to kazdy build trzeba przetestowac minimum 5 walk 1 dnia bez zmian potem ogolna dyskusja wszystkich kazdy pisze z jego punktu widzenia bylo zle albo czego brakowalo wtedy przygotowuje sie drobne poprawki i gra nstepnego dnia zmodyfikowanym buildem potem 3 dnia to samo i ogolan dyskusja czy build sie nadaje czy trzeba szukac czegos nowego
Taki system wprowadzilem w bardach po moim odjeci oficerstwa i kierownictwa nad gvg (a od przyjecia do gildi zajelo mi to ok 2 tygodnie) i widac roznice gry nawet w krzywej bardow widac jak weekendami zmienialy sie buildy
Moze i ta technika nie jest super szybka ale po kazdej dyskusji i po kazdym nowym buildzie wychodzi jaki build jest najlepszy dla danej gildi trzeba poprostu poswieceic 1 sezon aby dopracowac buidl pod gildie (a pozatym nedlugo wychodzi GWN i wiekszosc buildow sie daimetralnie zmieni wiec teraz nei ma co nawet za duzo sie bawić) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Śro 22:15, 18 Paź 2006 |
|
a masz jakiś może artykuł o mechanice gry? angielski albo polski, obojętnie.
imo pomogło by to robić trochę stabilniejsze buildy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Śro 22:56, 18 Paź 2006 |
|
niestety nie wszystkei moje stwierdzenia to 14 miesieczne doswiadczenie z gry i z licznych gvg granych przezemnie i obejzanych na observie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|