Autor |
Wiadomość |
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 16:11, 14 Lis 2006 |
|
W/A - Omar
D/A - Stugal
P/W - Łojo
Me/Mo - Mysza, Soldier
E/Me - Vaan
Mo/Me - Nazaal
Mo/Me - Kad
E/Mo - Gregorius
W/A: Backbreaker [e], Crushing Blow, Irresistible Blow, Mighty Blow, Lion's Comfort, Death's Charge, Berserker's Stance, Ressurection Signet.
16 Hammer Mastery (12+1+3)
13 Stregth (12+1)
3 Shadow Arts
Me/Mo: Energy Surge [e], Energy Burn, Shame, Shatter Enchantment, Diversion, Blackout, Drain Enchantment, Ressurection Chant.
14 Domination Magic (11+3)
11 Inspiration Magic (9+1+1)
11 Fast Casting (10+1)
4 Healing Prayers
E/Mo: Ward of Stability, Ward Againt Melee, Ward Againt Foes, Glyph of Lesser Energy, Extinguish, Blinding Flash, Blinding Surge [e], Ressurection Signet
16 Earth Magic (12+1+3)
13 Air Magic (12+1)
3 Protection Prayers
E/Mo: Heal Party, Healing Breeze, Glyph of Lesser Energy, Ice Prison, Storm Djinn's Haste, Shard Storm, Lighting Orb, Blinding Surge [e]
10 Energy Storage (9+1)
13 Air Magic (9+1+3)
10 Water Magic (9+1)
9 Healing Prayers
Mo/Me: Blessed Light [e], Reversal of Fortune, Guardian, Spirit Bond, Inspired Hex, Signet of Devotion, Dismiss Condition, Drain Enchantment
15 Divine Favor (12+1+2)
10 Protection Prayers (9+1)
10 Inspiration Magic
Mo/Me: Blessed Light [e], Reversal of Fortune, Guardian, Protective Spirit, Inspired Hex, Signet of Devotion, Dismiss Condition, Drain Enchantment
15 Divine Favor (12+1+2)
10 Protection Prayers (9+1)
10 Inspiration Magic
D/A: Reapers Sweap [e], Chilling Victory, Victorious Sweap, Death's Charge, Heart of Fury, Zealus Renewal, Faithfull Intervention, Ressurection Signet
16 Scythe Mastery (12+1+3)
13 Misticism (12+1)
3 Shadow Arts
P/W: Energizing Finale, "Watch Yourself!", "Go For The Eyes!", Aria of Zeal, "Incoming!" [e], "Brace Yourself!", Burning Refrain
13 Command (10+3)
12 Leadership (10+1+1)
11 Motivation (10+1)
5 Tactics
@Nazaal. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 9:36, 16 Lis 2006 |
|
update... znowu nie odrobię lekcji ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Czw 20:59, 16 Lis 2006 |
|
narazie bym zmienil tego boona na bl bo teraz boony zostaly troche oslabione albo dac monka z Zealous Benediction co zapewni bardzo dobre leczenie ale ten buil dniestety wymaga ogrania
co do dervisha i paragona narazie si enie wypowiem bo jestem w trakcie poznawania tych klas
a i ten woj z Earth Shaker to mogl by robic jakies combo z np mesem z aska dac mu jakis teleport do wroga tak aby elit walnal w grupke wroga to jak wrog wychwici takeigo woja to jak sie bedize zblizac do grupy to sie beda rozchodzic a na woju dash to nei za dobry pomysl za krotko sie biega a wojowi zawsze energi brakuje a hammer nie zdobedie duzo jej z broni bo wolno wali
ps po co 8 Shadow Arts bo nei widze jakiegos skilla z tej dziedziny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 21:21, 16 Lis 2006 |
|
woj robi combo z derwiszem
a shadow arts bo myślałem, że dash jest z tego atrybutu. pomyłka widocznie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Czw 22:44, 16 Lis 2006 |
|
dash jest bez atrybutu i jest za mano zerny dla woja dac mu sprinta albo rush i wtedy wymaksowac str albo dodac ten teleport do wroga |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pią 0:50, 17 Lis 2006 |
|
Brak czegos to zwiekszenia predkosci machania bo mlotek napraaawde wolno macha. Lepiej wywalic fgj i mighty blow a dac frenzy i rusha/sprinta (lub jakis inny przydatny stance). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 8:49, 17 Lis 2006 |
|
wolno macha, ale przy fgj skille ładują się zdecydowanie szybciej niż przy frenzy... po drugie nie jesteś narażony na stance kill (a nie ukrywajmy ;p zdażało Ci się co do deaths charge, widziałem warków w akcji właśnie z tym skillem i są naprawdę efektywni.,
btw. jak ktoś ma trial key na gwf co z chęcią przyjmę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 12:34, 17 Lis 2006 |
|
dobra kombinacja to fgj + frenzy + deaths charge, ale niestety - ryzykowna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 16:01, 17 Lis 2006 |
|
vegeta polecam pokombinowac z derwiszem i paragonem, derwisz naprawde jest grony w polaczeniu z skila paragona kilka "wymachow" kosa i wszyscy sie pala pozatym dmg jaki zadaje jest nieprawdopodobny ostatnio gram tylko derwiszem i mam juz dosc duze dosw odnosnie tej klasy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Pią 16:42, 17 Lis 2006 |
|
no tak dervish am duzy dmg a w szczegolnosci d/w z wild blowem bo zawsze wchodzi max :p jzu pare taki widzalem na gvg
a paragon jak dal mnei to typowe wsparcie bo z dmg to uniego slabiej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 18:31, 17 Lis 2006 |
|
paragon ma być bardziej defensywną postacią z tym skillem na podpalanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Pią 18:51, 17 Lis 2006 |
|
Cautery Signet jest dobry ale 2 sekundy sie stoi i jeszcze 15 sie odnawia jak dla mnie ot jzu lepszy jest "It's Just a Flesh Wound." i nei dostajesz podpalenia tylko gleboka rane ktora jest mniej szkodliwa mozna tym czesciej walic bo odnawia sie 1 s i co waze usuwa wszsytkei condycje z 1 osoby a jak wiadomo np wojowi blind przewaznie jest przykrywany czyms albo po prostu dac "Incoming!" chyab najbardziej defensywny skill :p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 19:07, 17 Lis 2006 |
|
chyba niezbyt rozumiem.
miałem na myśli ten skill na podpalanie przeciwników. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Pią 20:07, 17 Lis 2006 |
|
a bo ja jako defensywna rozumeialem ze ma isc w full obrone :p moj blad |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Sob 12:11, 18 Lis 2006 |
|
no defensywna, ale monk też ma czasem drain enchantment ;p takie 2 w 1 z nastawieniem na support |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Nie 22:16, 19 Lis 2006 |
|
update paragona.
standardowy build chyba... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Nie 22:27, 19 Lis 2006 |
|
Po przetesotowaniu warriora sądze:
1. Dac 3 w Shadow Arts i maxa w str i zakladamy na siebie sentiel armour
2. Earth Shaker na pvp - sux, jeszcze ani razu nie udalo mi sie przewrocic wiecej niz jednego przeciwnika. Moze jest dobry na pve ale w pvp ssie. Pozatym nigdy nie zdazam przy nim uzyc Mighty Blow bo przeciwnik albo juz nie zyje. Albo zdazyl wstac i uciec..
Wniosek: wziasc backbreakera (łamignat lol;]). Moze kosztuje 2 wecej adrenaliny ale za to przewrocony lezy na ziemi az 3 sekundy. To wystarczy zeby wyprowadzic wszystkie 3 ataki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vaan
Celestial
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OtwRock
|
Wysłany:
Nie 22:39, 19 Lis 2006 |
|
Omar napisał: |
Po przetesotowaniu warriora sądze:
Earth Shaker na pvp - sux, jeszcze ani razu nie udalo mi sie przewrocic wiecej niz jednego przeciwnika. |
Ogolna idea Earth Shakera jest taka ze warrior wparowuje na sprincie w druzyne przeciwna aby wszyscy sie skupili na nim i wtedy bach i presja ze spirita XD ale pozniej tylko jedna osoba sie zajmuje takim warkiem i tyle po Earth Shakere. Wiec Omar dobrze prawi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pon 19:19, 20 Lis 2006 |
|
Znalalzem kolejny error w buildzie warka. Elitem nie moze byc ani backbreaker ani earth shaker bo musi nim byc devastating hammer. Powod.. fierce blow zadaje +42 zamiast +21 dmg jesli hitnie wroga z weaknes, a tutaj ani cb ani backbreaker/earth shaker nie daje weakenss;]
EDIT: Doszedlem do jeszcze jednego wniosku. Trzeba rozwarzyc wsatwienie berserker stance zamiast fgj. Berserker stance szybciej naladuje adrenaline bo robi to co fgj plus zwieksza szybkosc machania o 33% i dodam jeszcze ze ma krotszy recharge o 15 sekund lecz ma 2 wady. Mianowicie trwa o 10 sekund krocej (ale w 10 sec spoko zdazymy naladowac adrene :]) i konczy sie gdy uzyjemy jakiegokolwiek skilla (wiec przy pierwszym ataku konczy sie). Teraz wady i zalety fgj. Adrena laduje sie wolniej lecz przez te 20 sekund mozemy wyprowadzic dwa komba i naladowac troche trzecie poniewaz przy wyprowadzaniu pierwszego laduje juz sie nam drugie. Wada jest to ze recharge ma az 45 sekund i bez zadnego rzyspieszenia straaasznie sie wolno macha a powiem ze +33% speed na mlotku to juz nielzy ownage.
Osobiscie bylbym za berserker stance ale najlepiej wyprobowac oba na gvg i potem wybrac.
EDIT2:
Vaan napisał: |
Omar napisał: |
Po przetesotowaniu warriora sądze:
Earth Shaker na pvp - sux, jeszcze ani razu nie udalo mi sie przewrocic wiecej niz jednego przeciwnika. |
Ogolna idea Earth Shakera jest taka ze warrior wparowuje na sprincie w druzyne przeciwna aby wszyscy sie skupili na nim i wtedy bach i presja ze spirita XD ale pozniej tylko jedna osoba sie zajmuje takim warkiem i tyle po Earth Shakere. Wiec Omar dobrze prawi. |
Tak tylko nawet jak sie skupia wokol mnie to nie przewroce wszystkich gdyz earth shaker nie dziala tak ze przewraca wszystkich wokol mnie, tylko wszystkich wokol pana, na ktorym uzywam earth shakera. Gdyby nie to to bym sie nad nim powaznie zastaowil... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pon 23:01, 20 Lis 2006 |
|
ale skoro bijesz pana, a obok niego stoją inni, którzy biją Ciebie, to chyba przewrócisz też ich.
co do backbreakera - nie chodzi w nim o dmg Twój, ale przez te 4 sek kd zadacie z derwiszem więcej dmg niż devastating + fierce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pon 23:30, 20 Lis 2006 |
|
ja jak juz jestem za backbreakerem...jesli mes siadzie na jednym monku a omar na 4 sek wywroci monka to juz moge powiedziec ze go nie ma... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pon 23:33, 20 Lis 2006 |
|
dlatego build pozostaje niezmieniony |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Wto 0:54, 21 Lis 2006 |
|
to trzeba wrzucic cos zamaist fierce blow lol bo to jest teraz bezuzyteczne... albo zamiast mighty blow wrzucic ten skill co powoduje weaknes.... jeszcze sie jutro zastanowimy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 9:42, 21 Lis 2006 |
|
dopiero teraz zauwazylem ze zostal zmieniony paragon tzn chodzi mi o elita...przecierz incoming byl najlepszym elitem jaki paragon mogl miec, dzialal przeciw spik'om i ogolnie strasznie zmniejszal obrazenia po co nam ten cripled na wszyskich jak przed naszym atakiem bedzie musiala uciekac 1 max 2 postacie a z 2 postaci sciagnac cripla co za problem, proponuje dac incoming spowrotem nawet nalegam
a co do Death's charge u woja tez nie jestem przekonany to bardziej skill na RA niz na gvg ze wzgledu na 45 sek regenu raz go woj uzyje a potem ma praktycznie skill mniej bo zanim sie odnowi to hoho juz lepszy w/n a plague touch zeby sobie sam blinda sciagal albo tradycyjny w/e z shockiem to ownuje dalej, zreszta co da te Death's charge ? przecierz zeby kogos ubic to raczej musimy go we dwoch dopasc a ja nie wezne death charge poprostu bede musial do niego dobiec wiec tylko strata skila u woja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 10:14, 21 Lis 2006 |
|
watch observer mode, pls (to do warka)
a incoming zmieniony - my bad, zły wstawiłem.
i jeszcze jedna zmiana - stand your ground -> blazing finale |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|