Autor |
Wiadomość |
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 9:05, 30 Lis 2006 |
|
po wczorajszym powaznie sie zdenerwowalem, wg mnie po 1 przegrywalismy z jakimis pajacami co nie potrafia nawet buildu ulozyc i graja jakims idiotycznym searingiem i jeszcze z henchami i herosami a drudzy to spamuja caly czas hexami wogole to herosi niszcza zabawe w gvg bezsensowne latanie z wirtualnymi pajacami, oczywiscie to ze nie wygralismy to nasza wina bo brak nam zgrania pewnie inna top gildia ktora juz wie jak grac naszym buildem by to wygrala, moze faktycznie zagramy 8x Mo/Me z symbol of mystic wrath czy jakos tak i wejdziemy sobie tym do top 500 powiedzmy i bedziemy sie cieszyc jak reszta tych lamerow co idzie na latwizne i gra byle gownem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 10:36, 30 Lis 2006 |
|
nie chcę żeby zabrzmiało to samochwalczo czy też pysznie, ale...
z tego co wiem, jak mnie nie ma to nikt nie koordynuje działań w czasie walki. musi być ktoś kto pokieruje tym wszystkim i wcale nie musi być to osoba z drugiej linii. jak każdy będzie siedział cicho lub znów wszyscy zaczną wrzeszczeć, nigdy nie wygracie. tu nie o zgranie chodzi. każda postać robi swoje i jedyne co musi być połączone to atak dwóch postaci - wojownika i derwisza. ale z tym też nie powinno być za dużego problemu. wydaje mi się, że po prostu stugal musisz w końcu przejąć pałeczkę i zacząć samemu wydawać polecenia przez teamspeak w trakcie walki. inaczej będziecie uzależnieni ode mnie, a jak sami wiecie - nie zawsze mogę grać.
co do spraw gildii - osobiście jestem najbardziej denerwuje mnie fakt olewania sobie sprawy przez niektóre osoby. od kilku dni w ogłoszeniu jest announce, że każdy ma uzupełnić grafik. jakoś jak na razie tylko dwie osoby to zrobiły - kad (tego samego dnia, którego rozesłałem PM do graczy, którzy jeszcze tego nie zrobili) i mysza, którą pogoniłem w grze. jeśli naprawdę macie to głęboko w dupie to polecam wykonać następujące czynności:
1)logujesz się do Guild Wars
2)klikasz "G"
3)naciskasz emotkę obok Twojego nicku
4)wybierasz "Leave guild"
5)na guildwars.pl znajdujesz sobie gildię PvE z xx członkami
powodzenia
PS. stugal - musimy pogadać, bo obecna sytuacja mnie już przestała nawet śmieszyć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Czw 15:53, 30 Lis 2006 |
|
Mi tez tak naprawde brakuje kogos kto moglby i pokazac jak naprawde pro callowac. Czytam artykuly itp ale to tylko teoria i dalej nie czuje sie w tym dobry. Mogli bysmy np guesta zaprosic na kilka gvg ktory by pocallowal i ja bym troszke sie moze nauczyl bo tak naprawde nigdy nie widzialem tego w praktyce...
DO POSTA WYZEJ:
1. Kain i Gergious(czy jak to sie pisze =]) oczywiscie tez nie wtawil grafiku.
2. Z tego co wiem mysza to uczynila to dwa dni temu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 16:28, 30 Lis 2006 |
|
ja powiem tak brakuje nam wzajemnego zgrania i zrozumienia i troche moze glupio to zabrzmi posluszenstwa...bo kiedy pada komenda wracamy to wszyscy maja wracac a nie zgrywac bohatera, odnosnie skladu to tutaj musze przyznac ze pod tym wzgledem jest zajebiscie tzn zzylem sie juz z wami i mysle ze jak dopracujemy technike i dowodzenie to bedzie lepiej duzo lepiej co do callowania to musi byc tak ze jak dasz calla to jednak odliczaj i wtedy na 1 kazdy wali w cel wszyskim co ma nawet z jakichs wandow kazdy ddmg jest wazny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 19:44, 30 Lis 2006 |
|
nie prawda. biją tylko postacie ofensywne. to w waszym zakresie leży ubicie celu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 19:49, 30 Lis 2006 |
|
gowno prawda od trzech dni patrze na observie jak graja najlepsi i jak jest jakis call to wszyscy oprocz monkow atakuja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 21:00, 30 Lis 2006 |
|
do jasnej cholery - ludzie nie wyrabiają z tym co robią jak sam mówisz a wymagasz od nich, żeby odwalali swoje i jeszcze cel zmieniali. zastanów się człowieku. zabić możesz i bez tego.
jak na razie największe problemy wypisałem. dopóki ich nie rozwiążemy, dalej będziemy trwali w martwym punkcie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Czw 21:33, 30 Lis 2006 |
|
to sie wtrace
stugal napisał: |
gowno prawda od trzech dni patrze na observie jak graja najlepsi i jak jest jakis call to wszyscy oprocz monkow atakuja |
tak sie dizeje bo ich buildy to adrenal spiki na mesach i paragonie (standardowo) gra tym wiekszosci gildi teraz i dlatego czesto to widzisz
gra tym np z Polskich gildi cel risc viii |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VegetaSSJ2 dnia Pią 0:16, 01 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 21:55, 30 Lis 2006 |
|
co 9 standardowo ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Czw 22:07, 30 Lis 2006 |
|
VegetaSSJ2 napisał: |
gra tym np z Polskich gildi cel risc viii |
...oraz AfH, jeśli gra gvg, bo ostatnio bawimy się na HA. ;P
stugal napisał: |
co 9 standardowo ? |
Zapomniał wcisnąć shifta, ot co. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Pią 0:18, 01 Gru 2006 |
|
post poprawilem :p
a jak chcecie zagrac buildem ktorym szybko mozna wygrac i nie wymaga spikow oto on
Gra niem chyba 1/3 gildi z laddera z drobnym stopniu jest modyfikowany przez gildie
X R/W
Rampage as One [E]
Maiming Strike
Comfort Animal
Charm Animal
Hammer Bash
Crushing Blow
Irresistible Blow
Res
Opis: Ogolnie tworza dmg i dzieki temu ze maja pety tworza co jakis czas nowe zwloki dla necrosow
N/Me
Spoil Victor [E]
Mark of Subversion
Life Siphon
Parasitic Bond
Blood Ritual
Leech Signet
Signet of Humility
Res
Opis: ogolnie ta postac hexuje ma ona parasitic bonda ale nei musi ta postac meic dane duzo w cruse bo porrostu p bond daje degen
N/Mo
Reaper's Mark [E]
Parasitic Bond
Reckless Haste
Price of Failure
Faintheartedness
Scourge Healing
Reversal of Damage / Smite Hex
Res
Opis: jego zadanie hexowac wroga
N/Mo
Tainted Flesh [E]
Rotting Flesh
Putrid Explosion
Animate Bone Minions
Signet of Lost Souls
Aegis
Draw Conditions
Res Chant
Opis: jego zadanie to zapuszczac na wszystkich w druzynie swojego elita i dodatkowo na przeciwnika rotting flesha ta postac dodatkowo wali aegisa dla obrony i tworzy miniony albo wybuch zwlok gdy preciwnik jest blisko miniony zapewnia mane innym necrosom
2X Mo/E
Teraz tak monki to build prawie taki jak bl tylko Glyph of Lesser Energy (ktory walimy przed aegisem a potem walimy czar za 10 energi albo elit albo ps bodz cos w tym stylu)
nie ma asasian a dochodzi zamiast 2 skilli i aegis ktorego na ts albo vencie trzeba ustalic czyli najpier 1 monk potem 2 potem necro itd (najlepij mowic)
a tearz elity bl jest troche malo wydajny wiec teraz chodzi si ean 1 monk ma Divert Hexes a 2 Restore Condition mana bedzie wrazie czego bo jest br a i aegisy odciazaja z leczenia
Falgowy elem z hp i Extinguish build standardowy
Ogolny opis dzialania buildu
Ten buidl ogolnei wykancza przeciwnika bo degen jest ogromny i obrona duza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Pią 4:12, 01 Gru 2006 |
|
Zmieniłbym kilka skilli MM na wersję popularną obecnie na HA. Przykładowe skille to:
Taste of Death
Jagged Bones (e)
Animate Bone Minions
Death Nova
Rising Bile
Reszta dowolnie. Tained dajemy na innego nekro.
Jeśli chcecie zobaczyć jak to działa, polecam oglądanie walk o HoH w wykonaniu Forgot The Ghostlyyyy.
Idea jest podobna - MM napędza pozostałych nekromantów, którzy hexują wrogów na śmierć. Tworzenie minionów przed walką to już wyższa szkoła jazdy.
Aha, może niedowidzę o tej godzinie, ale nie widzę w buildzie soul barbs, które powinno zaczynać spike.
PS. Zacznijcie do cholery grać HA, lub chociaż TA jak są ludzie. Granie 2x w tygodniu gówno za przeproszeniem was nauczy.
edit.
Niech ktoś przestawi zegar na forum, pisałem to o 3 a nie 4 nad ranem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 15:07, 01 Gru 2006 |
|
wolimy grać swoim buildem ;p
btw - kilka razy pojechaliśmy taki właśnie zestaw. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pią 15:21, 01 Gru 2006 |
|
Ponoc Majin gra teraz innym paragonem niz jest napisany w buildzie. Prosilbym o wklejenie go aby wszyscy mogli zobaczyc jak to wyglada... Btw znerfili Incoming wiec newiem czy ten skill dalej sie oplaca miec tak jak wczesniej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 16:21, 01 Gru 2006 |
|
powinni znerfic searing flame...
@vegeta moze to glupio zabrzmi zwazajac na nasz rank 5k nie cale ale naprawde wieksza duzo wieksza satysfakcje daje mi granie i wygrywanie buildem ktory sami ulozymy niz oklepanymi searing flame chociazby albo glupimi spike'ami, wiem ze dla poczatkujacych to najlepsze zeby sie wspiac ale po co sie wspinac idac jednoczesnie na latwizne, wg mnie nasszym glownymproblemem jest teamplay i tylko to bo build jest dobry i tej opini nie biore z nikad poprostu jak zaczeliusmy sie dogadywac komunikowc to wszystko wychodzilo i kladlismy nawet te buildy ktore tutaj przytoczyles... ale i tak mimo wszystko wielkie dzieki za to ze bierzesz tutaj aktywny udzial w dyskusji na naszym forum i mam nadzieje ze to sie nei zmieni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Sob 0:28, 02 Gru 2006 |
|
wiem ze tak jest ale naprzyklad u mnie w gidli czyli viii gralismy jak do dzisiaj buildem opartym na adren spiku czyli 2 w/a 2 me/mo 1 para 2 monki flaga i jak sie gralo to sie spotykalo przewaznie takei buildy albo podobne ale teraz ladder sie zniemil weszly dziwne buidly ala iway i build ktorym gralismy jest zupelnie nieskuteczny wiec zmienilismy build a mas hex a takie jest zycie ze trzeba przystosowywac build do obecnego laddera
A powiem ze ten buidl co ja wam dalem przy odbrym zgraniu nie powinnien przegrac bo poprostu wy polozycie im 3 osoby ale potem wasze monki pada energetycznie i jeszte ten nieszczesny erf paragona teraz on jest jzu jak dal nie nie przydatny juz lepsza zwylka bateria |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 10:30, 09 Gru 2006 |
|
powiem tak nasz build ogolnie sie sprawdza jedyne co musimy to przemyslec//zmienic to nastepujace rzeczy:
ciezko nam idzie jak ktos nas soluje
wymyslic cos na spike i tu chyba najlepszy bylby split
ja narazie wymyslilem tyle:
nasz build ma 2 warianty albo 2 mesy albo mes i ass
w obu przypadkach zmieniony jest troche derwisz, tzn nie ma death's charge tylko shadow prison a za reapers sweep jest eremite attack na gvg sie bardzo sprawdza, pozatym dodatkowy plus jest taki ze assasin moze zamiast shadow prison wziasc shroud of silence drugi mesmer wziasc tez guilt i te dwa skile na jakis czas wylaczaja z gry 2 postacie czyli male odciazenie w przypadku spike'a z searing flame albo mesmerow z esrg. oprocz tego kiedy omar i ja wbijamy na jednego monka- omar kladzie go na 4 sekundy w tym czasie albo mesmer wylacza drugiego monka albo assasin wrzuca mu wlasnie shroud of silence ale glownie chodzi o to ze ten shroud of silence i guilt to na spike zeby ich caly czas tym blokowac a oprocz tego w przypadku searing i esrg caly czas musimy siedziec na ele badz mesmerach i na nich spikowac, |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kad
Griffon
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:40, 10 Gru 2006 |
|
A ja bym dal jakiegoś interuptera i chyba najlepiej sprawił by się mess , bo przy interuptach zdobywa energie lub zadaje dmg.
Co do tego że ktoś nas soluje to zachowanie mamy złe. Jak dla mnie to powinno się wrócić do bazy i tam bronić Guild Lords i nie dzielić naszego teamu w stosunku 3/5 i jeszcze gorzej jest rozdzielać dwóch monków. W takim przypadku flagowy powinien latać na około póki my nie zabijemy tych solujących typków, a później normalnie wrócić do walki. to powinno nam dać szanse wygranej.
Co do spike to jedyna nadzieja w monku szybki prot spirit lub coś w tym stylu a drugi zarzuca profilaktyczne lecenie, innego wyjścia chyba nie ma split tym buildem z mojego punktu widzenia to jest raczej niewykonalne bo nie zadajemy takiego dmg żeby szybko zabić GL a jak przypuśćmy dzielimy się w stosunku 3/5 z czego 2 monków zostaje w tej piątce to pozostała trójka musi jakoś wyrabiać z leczeniem siebie. Jak nie wyrobi to zgina i nabija tylko sobie dp. A przypuśćmy że spike zabije tą piątkę z monkami na czele to jeszcze gorzej bo wrócą się do bazy i zabiją trójkę solującą. Jednym słowem jak dla mnie split to kaszana. Wardy to w tym przypadku dobre wyjście tylko że wszyscy musza stać w tych wardach oprócz warka .
A i mam jedną uwagę do naszego wardera, uważam że wszystkie wardy powinny być spamowane w jednym miejscu, a nie rozproszone w trzech różnych miejscach. Bo tak ostatnio to zobaczyłem. Chyba że to tak specjalnie ;P
PS. Co do Searing flames to proponował bym wziąść ward against elements. To dużo ułatwia. W czwartek grałem na HA rc protem i jeden ele miał własnie tego skila. O wiele lżej szło leczenie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Majin
River Drake
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Gliwice
|
Wysłany:
Pon 20:57, 11 Gru 2006 |
|
Jaki skill ofensywny ma nasz warder? Polecam sandstorm z arcane echo i spamowac tym nawzajem.
Atrybuty to 16 earth reszta w energy storage i co tam jeszcze uzywa ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|