Autor |
Wiadomość |
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 10:40, 21 Lis 2006 |
|
małe wyjaśnienie:
1) fierce blow + mighty blow -> +46 dmg max.
2) staggering blow + fierce blow -> +34 dmg max.
kombo 3 zakłada dodatkowo weakness. gdyby to była jakaś inna kondycja, można by się zastanowić. ale weakness osłabia zadawany dmg, w przypadku weakness i monk, jest to całkowicie bezużyteczne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Wto 12:23, 21 Lis 2006 |
|
No to mozna dac zamiast fierce, irresistible blow. Tyle samo bedzie dmg a jak jeszcze monk rzuci jakiegos guardiana to dodatkowy kd. Dodatkowo nie moze byc evaded, a z mana i tak wyrobie bo tylko wtedy bedzie to za 5many, cb za 5 many i fgj/berserker stance.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 12:41, 21 Lis 2006 |
|
właściwie to może być. ok - update ;p
edit: jeszcze małe wyjaśnienie - jak rzuci guardiana to będzie tylko max. 24 dmg, żeby nie było ale może być i tak, bo ogólnie ma większy max. dmg (20), nawet bez aegis/guardian/inny shit. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 13:43, 21 Lis 2006 |
|
jeszcze jedna zmiana wywalic ten atak u paragona bo on nic nie zmienia to nie jest postac czysto ofensywna on nie robi bezposredniego dmg zamiast tego proponuje "They're on Fire!" znowu obnizymy obrazenia, albo jakis shout od woja na zwiekszenia armora to ostatnio dobrze dzialalo jeden atak naprawde nic nie da tylko szkoda ladowac atrybuty w to i marnowac zycie na runy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 13:52, 21 Lis 2006 |
|
ogólnie chodziło mi o to, żeby miał jeden skill na dmg, żeby z daleka jakby co wykończyć uciekający cel. często jest tak, że jakiś monk czy inny mesmer Wam ucieka i, mimo małego HP, przeżywa. ten atak miał spełniać rolę wisieńki na czekoladowo-owocowym torcie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 13:55, 21 Lis 2006 |
|
bez sensu jak mes albo monk ucieka to nie w nasza strone a paragon raczej stoi w drugiej lini |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 14:20, 21 Lis 2006 |
|
ten paragon nie może stać w drugiej linii, on wspomaga atak. a jak bijecie monka, to on musi uciekać w naszą stronę, w kierunku pierwszej linii po pomoc, np. Blackout od mesa.
monki stoją najdalej jak się da, więc mają dwie strony ucieczki - gildia <-> NPC. footy i archerzy nie zapewnią im na tyle dużego dmg, żeby Was odstraszyć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Wto 14:33, 21 Lis 2006 |
|
Nie wiem po co warkowi lion's comfort, 73hp za 5 adrenaliny to mało. Sentinel armor + dowolny inny skill lepiej się sprawdzi imo.
Derwisza polecam przerobić na D/W z frenzy. Shock to kiepski pomysł biorąc pod uwagę że derwisz potrzebuje energii do odpalenia każdego skilla. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 14:56, 21 Lis 2006 |
|
derwisza juz akurat sprawdzilem i hear of fury jest 100 (17 sek 33% szybszy atak i kiedy sie konczy podpala na 3 sek) razy lepszy do frenzy a z energia przy zealous renewal wyrabiam sie swietnie bez shocka ciezko, dalej mowie ze paragon nie musi miec skilla na wlocznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Wto 17:36, 21 Lis 2006 |
|
Kvazar napisał: |
Nie wiem po co warkowi lion's comfort, 73hp za 5 adrenaliny to mało. Sentinel armor + dowolny inny skill lepiej się sprawdzi imo.
Derwisza polecam przerobić na D/W z frenzy. Shock to kiepski pomysł biorąc pod uwagę że derwisz potrzebuje energii do odpalenia każdego skilla. |
Dzieki lions comfor nie trzeba nic pakowac w tactics, po drugie duzo czesciej mozna uzywac bo ma polowe krotszy czas rzucania(mowie o tym ze trudniej go przerwac). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 17:40, 21 Lis 2006 |
|
stugal, powiem inaczej może - bo mi się rozsądne argumenty kończą - to jest standardowy build na support/pressure. wystarczy pogrzebać trochę po forach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 19:40, 21 Lis 2006 |
|
to ze jest na forach nie znaczy ze jest dobry co da ten jeden atak ktorego uzyje raz na minute albo i nie ? 40 dmg i co z tego to juz lepiej cos defensywnego albo ofensywnego (ale nie bezposrednio) wziasc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 0:34, 23 Lis 2006 |
|
dobra. build do omówienia na najbliższy tydzień - paragon
co do ostatniego gvg - bez komentarza, najgorsze co może być.
w jakiś piątek albo inny dzień postaram sie rozpisać całą taktykę. dla każdej postaci plus taktyka na nieszczęsny VoD. uwzględnię GH |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 9:09, 23 Lis 2006 |
|
jeszcze jedna modyfikacja jednak musi byc tzn derwisz musi byc D/A shocka jednak nei trzeba bo omar ma backbreaker'a a bez teleporta to zanim dolece do celu omar zaaplikuje juz kombo i przwaznie troche braknie zeby ubic cel a tak jak zgramy sie w czasie to bedzie ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 20:08, 23 Lis 2006 |
|
okej,
imo można zrobić taki mini adrenal spike
trzeba posiedzieć nad ułożeniem skill barów derwisza i wojka i zrobić coś takiego, żeby po odliczeniu (3,2,1, już!) odpalić najsilniejsze skille. wtedy wojek musi mówić kiedy mu się adrenalina naładuje. w skrócie, jak największy dmg, w jak najkrótszym czasie, razem.
ps. omar - przeczytałeś już artykuł o callowaniu? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Czw 22:57, 23 Lis 2006 |
|
Przeczytalem. Co do zmiany buildu: NIE NIENI ENI NIENIENIE I JESZCZE RAZ NIE. Buildy wojka i derwisza sa baaaaaaaaaaaardzo dobre. Bardzo fajne kombo, ktore dobrze zgrane z derwiszem zawsze zabije. Irresistible blow jest dobre do dobijania niedobitkow co rzuca na siebie jakies bydlo do unikania/blokowania. My sobie ze stugalem poradzimy jakos opracujemy technike. Poprostu ja laduje adrenaline na jakims niezasilnym frajerze i jesli udaje mi sie go powoli zabic to wolam stugala i go razem dobijamy. Jesli nie daje inny call i przewracam go, zaczynam kombo i po jakims czasie stugal dobiega i tez go bije. 3, 2, 1 to lipa imo nie ma sensu. My sie poprostu musimy zgrac. Ja krzyczye kogo bijemy. Patrze jak szybko dobiegnie stugal i sam atakuje w odpowiednim momencie.
Moj wniosek: Niezmieniajcie plz buildu warka i derwisza, my sobie poradzimy. Popracujcie lepiej nad paragonem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 23:21, 23 Lis 2006 |
|
no 3 2 1 nie ma sensu bo jak sie teleportujemy obaj do celu i omar go polozy na 4 sekundy to praktycznie koniec moje 2 ciosy zadaja lacznie ok 200dmg do tego szybkosc zwiekszona o 33% i podpalenie od paragona naprawde ownuje z tym teleportem bedzie duzo grozniej, omar ma adrene daje cynk i wtedy teleport i kolo pada a w miedzy czasie mozemy kazdy sie zamjmowac tym zeby na monki nic nie wsiadala ostatnio np siedzialem na assasinie i mu krew psulem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 7:37, 24 Lis 2006 |
|
jezu, kto tu napisał cokolwiek o zmianie buildu?
a zanim się sami zgracie to spike to najlepsze co może być, później to już wam w krew wejdzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 19:22, 24 Lis 2006 |
|
aha jeszcze jedno e/me musi miec blinding surge- ostatnio widzielismy co to robi wystarczy ze nasz e/me usiadzie na jednym woju czy co tam bedzie i znacznie oslaby ofensywe przeciwnika a i spowoduje ze monk bedzie musial kondycje czesciej sciagac co za tym idzie pozbawi sie energi, expel hexes jak juz tak trzeba moze wziasc mesmer bo tak na dobra sprawe to skill ktore najbardziej potrzeba to blackout shame i diversion zeby na te 5-6 sekund kiedy z omarem dobijamy monka wylaczyl tego drugiego wiec energy surge nie jest konieczne, spokojnie mozna z tego zrezygnowac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 23:53, 24 Lis 2006 |
|
mogę się zgodzić, ale...
me/mo zostaje bez zmian. od kiedy gram na BL zupełnie inaczej wygląda moje leczenie ;p hexy to już nie jest taki problem. a teraz hex degen nie pasuje zbytnio do mety, więc tym bardziej (sorry, wróciłem z pubu i jestem padnięty, wypowiedź może być ciężka do zrozumienia ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Nie 19:11, 26 Lis 2006 |
|
update wardera i flagi.
paragonem niech się ktoś zajmie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Nie 21:33, 26 Lis 2006 |
|
nie trzeba blinding flash jak jest blinding surge bo blinding surge kosztuje 5m recharge chyba 5 wiec blinding flash zbedny lepiej dac cos innego w sumie nie wiem co |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Nie 22:37, 26 Lis 2006 |
|
sorka ze nei zagladalem ale zmienialem gildie i mam troche roboty w nowej :p
a co do blinding flash i blinding surge lepiej miec 2 jak jzu sa bo dobry mes szybko ci zablokuje tego elitka a tak bezpieczniej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pon 0:23, 27 Lis 2006 |
|
ok, paragon update. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Śro 7:27, 29 Lis 2006 |
|
build się chyba sprawdza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|