Autor |
Wiadomość |
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 17:52, 05 Paź 2006 |
|
build tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
opis tutaj:
wiec tak...siedzialem kilka dni nad tym razem z majinem ogladalismy kilkanascie top guild battles i wymyslilismy powyzszego builda pozatym doszedlem do kilku wnioskow
1. na gvg bardzo wazna jest taktyka, znajomosc gh i komunkiacja nad ktora musimy bardzo solidnie popracowac, w zasadzie to glownie powinny (w tym buildzie) odzywac sie 2 osoby callujacy oraz solujacy Me/A oczywiscie w przypadkach kiedy ktos ma jakiegos hexa conda albo pada nalezy to zglaszac,
2. im build (calego party oraz pojedynczego ziomka) bardziej nietypowy i niekonwencjonalny- oryginalny tym lepiej dlatego powinnismy w miare czasu wymyslac wlasne patenty
co do buildu...
opisze to pokolei
BL raczej oczywiste mala zamiana...dodalem return co w krytycznych sytuacjach bardzo pomaga dodatkowo powoduje krippla u pobliskich wrogow
Boon tez oczywiste
R/W i E/Mo no wiec tak te dwie postacie to w zasadzie podstawa build'u, w miejscu "potyczki" ele stawia wardy i wazne jest zeby byly one tam przez caly czas tzn w miare mozliwosci, R/W w tym czasie wymyka sie i w jakims miejsu stawia brambles a na nim trapy, pozniej wraca na teren wardow i stawia trapy oraz spamuje "watch yourself" (wazne jest by starac sie pozostawac w obrebie wardow) kiedy stoi juz brambles ele przewraca wroga ekipe "dragon's stomp'em" co powoduje lapanie przez nich bleedingu, rzuca na siebie kinetic armor spamuje unsteady grounds oraz heal party,
Me/N to w zasadzie zmieniony esrg z tainted flash ktorym musi spamowac na siebie oraz innych narazonych na obrazenia w zwarciu tzn na cele warkow oraz assow, oprocz tego wylacza monka przez ssanie energi energy burnem i sygnetem wylacza skile dywersja i arcane thievery
Me/A flagowy ktore rowniez soluje baze wiem ze na poczatku wydaje sie to bez sensu ale popatrzcie na ponizsza mape, na jej przykladzie opisze sposob dzialania Me/A
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec tak czerwona kropa tam idzie caly team bez flagowego (Me/A) flagowy bierze flage w rece w miejscu gdzie jest zielona kropka zostawia "shadow of haste" biegnie do flag standa i wklada flage co prowokuje przeciwny team do wlozenia flagi za chwile dziala shadow of haste flagowy wraca do bazy bierze flage znowu w bazie zostawia "shadow of haste" w tym czasie team pod flag standem " przepycha" sie na teren zoltej kropy, ele rzuca tam wardy a flagowy wklada flage do flag standa wraca do bazy za pomoca shadow of haste,
teraz idzie solowac baze w miejscu gdzie jest niebieska kropka zostawia shadow of haste dobiega do bazy i pomalu kasuje archerow degenem staje w miejscu w ktorym nie dosiegaja go strzaly widzac to czesc przeciwnikow pod flag standem wroci sie do bazy co spowoduje przewage na srodku po jakims czasie mes wroci do miejsca w ktorym zostawil shadow of haste i albo powtarza czynnosc albo w razie potrzeby zajmuje sie flaga wazne jest dobre rozporzadzanie i zostawianie w odpowiednich miejscach shadow of haste powoduje to zamet w przeciwnej druzynie
w przypadku splita wracaja sie do nas W/E BL a mes dalej soluje baze
fioletowa kropka na mapie to miejsce w ktorym renger stawia brambles
w/e musza w miare mozliwosci jak najczesciej przewracac przeciwnikow zeby powodowac degen a mes spamowac tainted flesh to chyba tyle jak cos zapomnialem i mi sie przypomni to dodam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pią 16:41, 06 Paź 2006 |
|
Ja mam uwage do warkow co wlasnie wykombinowalem. Mozna by zrobic tak, ale nieweim czy to dobry pomysl, aby zabrac 1szemu warkowi Sever Artery. Wtedy gdy sprit Brambles bedize zyl 2gi woj kduje przeciwnika i spirit powoduje ze krwawi, i drugi woj moze rzucic Gash. Zamiast Gash mozna dac 1szemu wojkowi Shocka to nawet gdy bedzie atakowal bez 2giego woja rzuca Shocka a potem Gash. Co wy na to?
EDIT: Kurde wytlumaczylem to tak, ze pewnie nikt nie zrozumie. Chodzi mi o to, ze Severy Artery. wojowi nie jest potrzebny poniewaz przy tym buildzie jesli spirit Brambles bedzie zyl to wszyscy benda czesto kdowac i i tak wiekszasc przeciwnikow bedzie krwawic i woj bedzie mogl rzucic Gash. Mozna mu dac zamist tego Shocka zeby czesciej KDowal lub HSa. Tak samo u mlotkowego mozna zamiast HSa Shocka ale jak kto woli. To juz zalezy od osob co beda graly tym buildem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 17:03, 06 Paź 2006 |
|
ja ciebie zrozumialem i wydaje mi sie ze to swietny pomysl tylko nie wiem czy wziasc hs czy shock ale raczej chyba bylbym za schockiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pią 17:46, 06 Paź 2006 |
|
A to jest akurat pikus wg mnie. To mozna uzywac zaleznie od woja. Jesli czuje sie na silach grac bez HSa to wezmie shocka, a jesli nie bedzie dawal sobie rady to zamieni pozniej na hsa. Tak samo mlotek moze zrobic. Poprostu napisz w obu buildach woja na gwshacku Shock/Healing signet. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Sob 0:37, 07 Paź 2006 |
|
Wreszcie udało mi się przejrzeć build na gwshack. Co prawda pobieżnie ale zawsze. Pierwsze spostrzeżenia:
Elem wysra się z energii spamując czary z tego buildu, EA nic tu nie zmieni. Poza tym DS ma 3s cast time. Jak nikt tego nie interruptuje to będzie sukces. Trzeba się zdecydować jaką rolę pełni w teamie ten elem bo w tej chwili widzę całe trzy.
Łowca całkiem ciekawy, choć nie wiem po co mu "WY!".
Pomysł zastąpienia SA shockiem u pierwszego wara jest dobry, ale już brak healsiga jest kontrowersyjny.
To tyle uwag ze strony noobka z bólem zęba. Dobranoc ~~
- K. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 9:10, 07 Paź 2006 |
|
no to moze dodac do ele ten glyph ktory powoduje ze nastepny czar rzucany jest od reki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Sob 10:03, 07 Paź 2006 |
|
nie jestem jeszcze na tyle wyspany, żeby odp. na build, ale co do hs - to nie woj musi być pewny, ale monk. a monk nigdy nie upilnuje woja bez hs. ten skill daje przeżyc czasem calemu teamowi. warrior sluzy jako tank, przyjmuje na siebie najciezszy dmg z reguly. bez hs nie bedzie w stanie dlugo przezyc. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 15:22, 07 Paź 2006 |
|
Glyph of Essence (Glif Esencji)
rzez 15 sekund twój następny czar rzucany jest natychmiast, ale tracisz przy tym całą energię.
no i dzialalo by to na tej zasadzie: ele uzywa tego glifu, przelacza na bron obnizajaca poziom energi do 25 rzuca dragons stomp i przelacza na bron + cos tam ktorej normalnie uzywa i znowu ma cos tam energi na wardy etc, btw nie tylko dragons stopm knock downuje ale takze unsteady ground warkow na pewno bedzie przewracac bo beda atakowac
a z energia nie bedzie tak krucho ma earth attunement
co do R/W to zamiast "WY" spokojnie mozna wziasc apply poison co juz wogole bedzie dobrym rozwiazniem bo przeciwnik bedzie muysial sie zmagac naprawde z wieloma kondycjami
co do Me/N to zamiast np shater ench albo blackout mozna wziasc:
Arcane Larceny (Tajemna Kradzież)
Na 5-29 sekund jeden losowy Czar (Spell) wybranego przeciwnika zostaje zablokowany, a Tajemna Kradzież staje się tym Czarem (Spell).
ktore dziala dokladnie tak samo jak arcane thievery
wiec mes jest w stanie wylaczyc na dosc dlugo 3 skile monka 2 za pomocoa arcane t i l oraz jeden za pomoca dywersji jakie by nie trafic skile monk bedzie uwalony |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Sob 15:57, 07 Paź 2006 |
|
Elem:
UG 15ene
DS 25ene
EA 10ene
KA 15ene
WAF 15ene
WAM 10ene
HP 15ene
+ glif zamiast jakiegoś skilla
Nadal twierdzę że ten elem nie wyrobi z energią. Poza tym UG to kiepski elit, 20s recha za 5s działania, lepiej dać coś do energii. Zmiana setu niewiele zmienia w przypadku ele.
EDIT.
Fajnie że tylko cztery osoby mają coś do napisania w tym temacie.
EDIT.2
@down
3 wardy:
WAF
WAM
WAS
Do tego earthquacke/gale i może eruption, a jako elit ether prodigy.
Co do łowcy, zamiast WD można dać distortion. WD ma koszmarny czas odnowy. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kvazar dnia Sob 16:53, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 16:01, 07 Paź 2006 |
|
no dobra to jak proponujesz poukladac ele ? tak zeby jednak powodowal KN,
btw nie patrz na te skile tak "bezposrednio" bo same w sobie nie sa rewelacyjne, ale tworza spojna (tak mi sie wydaje) calosc z reszta skili i buildu, unsteady ground bedzie rzucany na terenie wardu i przez 5 sek raczej nikt z tamtad nie wyjdzie przynajmniej nie warki ktore ze wzgledu na atakowanie bede co chwile KN i dostana potezne obrazenia od UG, a wg mnie elem sie wyrobi z energia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Sob 16:48, 07 Paź 2006 |
|
Wiem ze to troche noobowaty pomysl ale mozna zamiast jakiegos skilla dac Me/N BRa dla podpakowania elema. Proponuje Shatter Enchantments. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 16:57, 07 Paź 2006 |
|
dobra to mala symulacja dla zoobrazowania sytuacji:
bedzie to wygladalo tak wszyscy bija na srodek, jest split- ok jeden warek i bl wracaja do bazy reszta zostaje, po obu stronach flag standa stoja juz dwie grupy...
zalozymy ze ele ma 75 energy a na 2 weapon secie ma 60
r kladzie brambles w tym czasie ele rzuca earth attunement (-10e) minie jeszcze troche czasu zanim obie grupy na siebie wbija nawet jesli nie to ma 60 stawia wardy ma ok 45 (bo ma na sobie attunement, nawet jak nie to sie wyrobi), (caly czas ma regen wiec zalozmy ze ma 52) wrzuca DS ma 34 (-18 bo ma att) wszyscy leza woj(e) spikuja kogos tam wrzuca unsteady ground przeciwne woje leza ele ma ok 27 e i jakas chwile na regen... nie musi tym spamowac caly czas po to miedzy innymi jest Me/N z tainted flesh i R/W z apply poison zeby w czasie jego regenu dalej narzucac kondy
edit wydaje mi sie ze tym buildem naprawde mozemy duzo zdzialac aczkolwiek musimy sie zgrac i kazdy musi dokladnie wiedziec co i gdzie ma robic btw co do rzucania DS zapomnialem dodac o glifie czyli to co bylo w poprzednim poscie o weapon secie swapie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stugal dnia Sob 17:01, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Sob 17:00, 07 Paź 2006 |
|
stugal napisał: |
no dobra to jak proponujesz poukladac ele ? tak zeby jednak powodowal KN, |
Mój poprzedni post.
stugal napisał: |
btw nie patrz na te skile tak "bezposrednio" bo same w sobie nie sa rewelacyjne, ale tworza spojna (tak mi sie wydaje) calosc z reszta skili i buildu, unsteady ground bedzie rzucany na terenie wardu i przez 5 sek raczej nikt z tamtad nie wyjdzie przynajmniej nie warki ktore ze wzgledu na atakowanie bede co chwile KN i dostana potezne obrazenia od UG, a wg mnie elem sie wyrobi z energia |
Błąd, przeciwnicy będą spirniczać z naszych wardów ile się da oraz postarają się załatwić wardera na początku. UG zadaje earth dmg przez 5s a kd dostają TYLKO atakujący, czyli na dobrą sprawę warki.
EDIT.
@down
Daj sobie spokój z UG, to naprawdę nie jest dobry skill... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kvazar dnia Sob 17:15, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 17:02, 07 Paź 2006 |
|
napewno beda spierniczac ale przy unsteady grounds i spowolnieniu z warda to warki raczej daleko nie spiernicza, pozatym jak oddaja pola to nawet lepiej ustawimy wardy na flag standzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Sob 20:19, 07 Paź 2006 |
|
Mam nowy pomysł. Jak by tak dać łowcy lacerate zamiast oatha? Dodatkowe 2 strzalki degenu hmm?
Jedyny problem to to, że lacerate jest z BeastM. Jednak można by pokombinować. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Nie 11:49, 08 Paź 2006 |
|
to co zamiast UG temu ele ? cos zeby przewracal tez...
co do R/W to oath shot jest tylko po to zeby trapy byly szybciej gotowe do uzycia ale w zasadzie tak sobie mysle ze moze zamiast tych trapow wziasc jakies inne rzeczy (nie znam sie za bardzo na rangerze) jakies interupt shoty, napewno zamiast WY wezmiemy apply poision btw co do lacerate to jest spoko tylko ze jak sie skonczy to pewnie kilka znas tez dostanie bleeding ale w zasadzie mysle ze niewielu ...ogolnie rzecz biorac to chyba dobry pomysl |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Majin
River Drake
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Gliwice
|
Wysłany:
Nie 13:47, 08 Paź 2006 |
|
Tym rangerem bede ja. W zasadzie to lacerate tez dobry pomysl . Oath shot wstawilem do tego builda zeby miec od razu recharge pulapek i moc nimi spamowac. Podczas gry sprobuje zamiennie raz oatha i potem laceratte co bedzie lepsze to zostawie. Watch dalem poto zeby wzmacniac druzyne podczas gdybym nie mial many na trapy. Co do tego elema to z energia jest prbolem ale build ten zostal ulozony w oparciu o elema jednej z czolowych gildii i koles ten jakos wyrabial z mana. Ma on powodowac tylko knock down i wardy stawiac. Na elemach nieznam sie zabardzo wiec niech ktos pomysly na postacia powodujaca massive knock down.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Nie 16:00, 08 Paź 2006 |
|
Build łowcy:
R/Me
Iluzja 4
BeastM 7+1(maska)
Exp 7+1
WS 12+1
Marks 8+1
Lacerate
Brambles
Dust Trap
Flame Trap
(wolny slot) << interrupt/snare/serpent's quickness
Apply Poison
Distortion
Rez sig
łuk 1
Poisonous Recurve Bow of Fortitude
+5ene
łuk 2
Zaelous Short Bow of Fortitude
+5ene
Nadal zastanawiam się ile dać w iluzje, ekspertyze oraz BeastM. Jakieś propozycje?
Elemkiem zajmę się później.
EDIT.
Mam jeszcze pomysł na kd, mianowicie dodanie do buildu shouta "None Shall Pass!". Opis z gw.pl: Wszyscy Pobliscy(Nearby) wrogowie zostają Przewróceni(Knocked Down).
kosztuje 10ene, odnawia 45s (tu widzę problem). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Nie 18:05, 08 Paź 2006 |
|
a moze w wolny slot
Snare (Sidła)
Factions Łowca
5 2 sek 20 sek Trap
Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Kiedy Sidła zostaną uruchomione, to wszyscy Pobliscy (Nearby) przeciwnicy zostają Okulawieni (Crippled) na 3-13 sekund. Sidła kończą się po 90 sekundach. Aktywowanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
albo
Tripwire (Rozciągnięty drut)
Łowca
10 2 sek 30 sek Trap
Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Gdy Rozciągnięty drut zostanie uruchomiony, wszyscy pobliscy wrogowie otrzymują 5-21 przebijających(Piercing) obrażeń. Wszyscy spowolnieni(Crippled) wrogowie są powaleni(Knocked Down). Rozciągnięty drut kończy się po 90 sekundach. Stawianie tej pułapki łątwo przerwać(Easily Interrupted).
None Shall Pass- swietny pomysl niestety regen duzy ale moze jakos by sie udalo aby obaj wojowie mieli tego skila wdety uzywali by go naprzemiennie czyli mozna by go stosowac co 22,5 sek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Nie 18:16, 08 Paź 2006 |
|
O karwia, nie zwróciłem uwagi na Tripwire! Wsadzimy go zamiast dust trap a w wolny slot Snare i będzie kolejne zabójcze kombo.
Btw. matwię się o monków. Duchy działają w obie strony, nie wiem czy nasi wyrobią z leczeniem i kondycjami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Majin
River Drake
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Gliwice
|
Wysłany:
Nie 18:17, 08 Paź 2006 |
|
Zrobie takiego rangera jak pisze kvazar ;] + ta pulapka co stugal godo w tym tygodniu bedzie gotowy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Nie 18:38, 08 Paź 2006 |
|
mysle ze monki daja rade nie bediemy padac tak czesto jak przeciwnicy raczej watpie zeby mieli mass KD, a jakby co to E/Mo jakos da sie wcisnac Extinguish,
co do Rangera a nie lepiej za lacerate dac:
Poison Arrow (Trująca Strzała)
Prophecies Łowca
5 brak 1 sek Bow Attack
Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Jeśli Trująca Strzała trafi, Twój cel zostaje zatruty na 5-17 sekund.
5 many 1 sek regenu i rzuca natychmiast a lacerate drozsze i jeszcze nas uszkodzi a tak to moze spamowac PA + Tainted flash od Me/N kondy ich wykoncza
edit proponuje rozwarzyc nastepujace skile dla warkow:
Shove (Popchnięcie) elite
Factions Wojownik
5 brak 20 sek Skill
Tactics (Taktyka)
Opis: Tracisz całą adrenalinę. Wszystkie Twoje umięjętności nie będące atakami zostają wyłączone na 10-6 sekund. Wybrany dotknięty wróg zostaje Powalony(Knocked Down) i otrzymuje 15-63 obrażeń.
Deadly Riposte (Zabójcza Riposta)
Prophecies Wojownik
5 brak 10 sek Skill
Tactics (Taktyka)
Opis: Przez 8 sekund, gdy masz w ręku miecz, Blokujesz(Block) następny atak wręcz wymierzony w Ciebie, a atakujący otrzymuje 15-63 obrażeń i zaczyna Krwawić(Bleeding) na 3-21 sekund.
co do woja na hammerze dalbym taki combo:
Backbreaker (Łamignat) elite
Prophecies Wojownik
10 brak brak Hammer Attack Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Opis: Jeśli Łamignat trafi, uderzasz za +1-16 obrażeń, a Twój cel zostaje Przewrócony(Knocked Down) na 4 sekundy.
a potem
Crushing Blow (Miażdzący Cios)
Prophecies Wojownik
5 brak 10 sek Hammer Attack
Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Opis: Jeśli ten atak trafi, uderzasz za +1-16 obrażeń. Jeśli trafisz Przewróconego(Knocked Down) przeciwnika, zadajesz mu Głęboką Ranę(Deep Wound) obniżając jego maksymalne życie o 20% na 5-17 seconds.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stugal dnia Nie 18:56, 08 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Nie 18:52, 08 Paź 2006 |
|
@up
1. poison arrow to elit -> marnowanie slota
2. jest apply poison
3. lacerate da się kontrolować, wymaga jedynie treningu
EDIT.
Riposta - pve only.
Shove - można się zastanowić, ale kd można uzyskać bez stray slotu na elit. No i ten czas odnowy... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pon 0:10, 09 Paź 2006 |
|
podsumowanie:
W/N
Backbreaker
Irresistible Blow
Staggering Blow
Fierce Blow
Healing Signet,
Frenzy,
Rush,
Rez
W/E
Dragon Slash
Gash
Sun and Moon Slash
Healing Signet
frenzy
rush
Shock
resurrection signet
Mo/A
Blessed Light
Reversal of Fortune
Protective Spirit
Signet of Devotion
Gift of Health
Mend Condition
Hex Remove
Return
Mo/Me
Mantra of Recall
Reversal of Fortune
Guardian
Divine Boon
Contemplation of Purity
Mend Condition
Protective Spirit
Inspired Hex
R/Me
Lacerate
Brambles
Flame Trap
Dust Trap
Snare
Apply Poison
Distortion
Resurrection Signet
E/Mo
Ether Prodigy
Ward Against Foes
Ward Against Melee
Ward of Stability
Eruption
Gale
Resurrection Signet
Me/A
Crippling Anguish
Conjure Phantasm
Phantom Pain
Images of Remorse
Distortion
Shadow of Haste
Shadow Refuge
Resurrection Signet
Me/N
Tainted Flesh
Energy Burn
Blackout
Diversion
Arcane Echo
Arcane Larceny
Arcane Thievery
Resurrection Signet |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pon 19:12, 09 Paź 2006 |
|
Dobra to narazie napisze jak widzi sie nasz sklad.
W/N Omar
W/E Vaan
Mo/A Stugal
Mo/Me Nazaal / guest
R/Me Majin
E/Mo Kvazar
Me/A Mysza
Me/N Solider
Narazie nie zadeklarował sie Invicible Master oraz Kain, ale z tego co wiem Kain bedzie zamiennie z Soliderem gral na pozycji Me/N. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|