Autor |
Wiadomość |
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 19:46, 19 Paź 2006 |
|
1.W/N
2.A/E
3.Me/Mo
4.Me/Mo
5.E/Mo
6.Mo/Me
7.Mo/A
8.R/Me (flaga)
W/N
1.Backbreaker [e]
2.Staggering Blow
3.Fierce Blow
4.Oogara Smash
5.Frenzy
6.Plague Touch
7.Sprint
8.Ressurection Signet
Hammer Mastery 16
Strength 13
A/E
1.Leaping Mantis Sting
2.Temple Strike [e]
3.Entangling Asp
4.Twisting Fangs
5.Shadow Refuge
6.Dark Escape
7.Siphon Speed
8.Ressurection Signet
Critical Strike 13
Dagger Mastery 12
Shadow Arts 9
Deadly Arts 9
Me/Mo
1.Expel Hexes [e]
2.Energy Burn
3.Diversion
4.Shatter Enchantment
5.Drain Enchantment
6.Blackout
7.Distortion
8.Ressurection Chant
14 Domination Magic
10 Fast Casting
10 Inspiration Magic
reszta w Healing Prayers
Me/Mo
1.Migraine [e]
2.Guilt
3.Conjure Phantasm
4.Images of Remorse
5.Phantom Pain
6.Cry of Frustration
7.Drain Enchatnment
8.Ressurection Chant
13 Illusion Magic
9 Fast Casting
10 Inspiration Magic
9 Domination Magic
reszta w Healing Prayers
E/Mo
1.Glyph of Energy [e]
2.Ward of Stability
3.Ward Against Melee
4.Ward Against Foes
5.Extinguish
6.Heal Party
7.Meteor Shower
8.Flare/Glyph of Lesser Energy
Earth Magic 12
Healing Prayers 10
Fire Magic 7
reszta w Energy Storage
R/Me (flaga)
1.Crippling Shot [e]
2.Apply Poison
3.Savage Shot
4.Distracting Shot
5.Troll Unguent
6.Distortion
7.Storm Chaser
8.Ressurection Signet
Marksmanship 10
Expertise 14
Illusion Magic 3
Reszta w Wilderness Survival
Monków nie opisuję, bo są znane. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Pią 12:15, 20 Paź 2006 |
|
a co z tym?
edit.
Poleciało do archiwum, tak jak reszta nieaktualnych buildów. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kvazar dnia Pią 15:27, 20 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 13:31, 20 Paź 2006 |
|
to juz nie wazne
teraz zajmujemy sie wyzej podanym buildem
na poczatek troche teorii,
przedewszystkim musimy wszyscy zrozumiec ze nawet jesli uda nam sie wynalezc build ktory bedzie teoretycznie wyjebany to nie znaczy ze bedzimy nim dobrze grali bo na dobry build nei sklada sie tylko dobry dobor profesji oraz skilli, co wiecej skile to dopiero polowa albo i mniej sukcesu, przedewszystkim istota buildu jest to by kazdy zrozumial co ma zrobic i kiedy to ma zrobic zeby wszystko zadzialalo jak nelezy, dobry build to jak taki maly mechanizm w ktorym jedne akcje wywoluja reakcje i pociagaja za soba szereg scisle okreslonych skutkow badz konsekwencji,
no wiec tak:
kilka "ale":
gramy na wardy wiec monki przedewszystkim musza w tych wardach stac , warrki nie moga za daleko wybiegac, jesli monki i cala druzyna przeciwna sie wycofa to musimy podsunac sie z wardami idalej wywierac na nich presje, ale wszystko musi byc skoordynowane i dograne, jeszcze raz podkreslam ze kazdy musi wiedziec jaka jest jego rola w druzynie i zajmowac sie tylko tym czym ma sie zajmowac i nawet w sytuacjach teoretycznej przewagi nie powinnie uskuteczniac myslenia "aha teraz wygrywamy to ja moze tam komus z kata jebne zeby byl wiekszy dmg" albo cos w tym stylu.
meteor shower- gra bardzo istotna role, po pierwsze jesli druzyna przeciwna wstawi flage to za wszelka cene bedzie sie starala zablokowac dojscie naszego flagowego do flag standu, wlasnie w tym przypadku pomocny jest met shower, aby "rozgonic" towarzystwo.
flagowy- na fladze tym razem zagra cripshot, e/mo bedzie tzw support center,
teraz kombinacja w/n, a/e i mesy, ogolny zamysl jest taki ze w/n powala monka backbreaker'em jakoze skill ten kosztuje 10 adrenaliny to troszke trzeba pokombinowac zeby wszystko sie udalo,
wyglada to tak: ass ( w ciagu 3 sek naklada na przeciwnego monka 6 kondycji) oraz woj biora sie za jednego monka woj laduje sobie na nim adrenaline, natomiast w tym czasie oba mesy siedza na drugim monku i kompletnie wylaczaja go z gry,
mesy przedewszystkim musza sie dobrze zgrac, najpierw na monka musi zostac rzucona migrena potem dywersja a pozniej przykryta byle jakimi innymi hexami, mesy caly czas siedza na jednym monku natomiast kiedy woj naladuje sobie adrenaline kladzie monka na 4 sekundy i razem z assem i flara od E/Mo klada monka na KD, pozniej biora sie za drugiego monka atakowanego przez mesy,
crippshot w miare mozliwosci musi "rozdawac" crippla wojom zeby sie nie brali za nasze mesy i monki, jesli wszystko wyjdzie to monki nie daja rady sciagnac tych kondycji narazie tyle ja spadam do katowic online bedde jutro pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Pią 17:29, 20 Paź 2006 |
|
Pomysl dobry ale meteor na warderze raczej nie wypali bo za dlugi czas rzucania przez co latwo go zbloczyc zamiast tego mesa na migrene wstawcie elema na dmg z meteorem
-----------------------------------------------------
E/Mo
Fire 16
energy 13
heal 3
Fireball
Immolate
Rodgort's Invocation
Meteor Shower
Glyph of Sacrifice
Glyph of Lesser Energy
Glyph of Energy
Resurrection Chant
Opis postaci: Ogolnie postac zadaje bardzo duzy dmg cieki 2 Glyph nie cierpi na brak many i zadne mes scaigajac enchant nie zablokuje jego many trzeba pamietac aby atakowac postacie w grupie i dobijac cele. Taki ele robi nastepujace combo
Atak combo
Glyph of Sacrifice ( odrazu czar jest odpalony) --> Meteor Shower (szybka niespodzianka z nieba :p) takie combo moze sie dolaczyc co jakis czas do comba wojow tzn wali to w cel wzkazany przez wojow albo w tym samym czasie w jakoms grupke przeciwnika co spowoduej ze monki beda mialy duzo roboty a gdy przeciwnik bedzie mial wardy to to go szybko odstraszy :p
2 szybszego resa nie znajdziesz :p
Glyph of Sacrifice --> Resurrection Chant nie uzywamy resa inaczej zawsze w takim polaczeniu
-------------------------------------------------
Taki elem zadaje duzy dmg moze sie trzymac z daleka od wroga czywi w wardach jego metero jest natychmiastowy a walac meteora a potem Rodgort's Invocation moze spokojeni zabic a gdy pomoga mu w tym dmg delerzy to juz wogole bo a pozbywajac sie hexow nie dajemy monkom mozliwoscie do odzyskania energi dodatkowo gdy takei elem wali meteora to mes moze uzyc diversi to wtedy monk musi leczyc i napewno mu sie skill wylaczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Sob 10:15, 21 Paź 2006 |
|
musimy zobaczyć co będzie lepsze. czy bardzo duży nacisk na drużynę przeciwną z e/mo meteorem, czy większa ilość zaklęć na monku? co do wardera to w miejsce meteor shower można wrzucić też glyph of sacrfice, chociaż nie wiem czy to dobry skill, bo w końcu blokuje ressa na 30 sek. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Sob 11:49, 21 Paź 2006 |
|
ale w koncu res co 30 do nie duzo a przeciez jak beda wam padac postacie szybciej niz 30 sekundpo siebie to zanczy ze was ownuja :p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Sob 12:50, 21 Paź 2006 |
|
względnie, przy degenie to możliwe ;p
co do ownowania rank 4498 chyba coś znaczy, no nie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Sob 14:20, 21 Paź 2006 |
|
powiem tak elem ma swoejgo res chanta a przeciez mes z exp hex tez ma res chanta wiec najpierw resuej elem a potem jak padnie nastepny to uzywa res chanta mes a juz przy 3 poanietym z waszej strony powinnien sie zregenerowac res chant elema
A pozatym ten build jest dosc odporyn na degen z jednej strony exp hex na mesie wiec zabezieczenie przez hexami a z 2 warder ma Extinguish i moze miec tez Draw Conditions co zabezpiecza team przed condycjami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Sob 18:09, 21 Paź 2006 |
|
to co napisal vegeta w sumie jest bardzo dobre mysle ze mozna by wprowadzic jeszcze taka modyfikacje, tzn e/mo z wardami zamiast met shower moze wziasc Maelstrom dodatkowy dmg krotrzy czas rzucania i interruptuje skille monka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Sob 18:12, 21 Paź 2006 |
|
mealstrom ma bardzo mały zasięg działani i bardzo łatwo z niego uciec, w przeciwieństwie do meteor showera. mealstrom + spowolnienie jest dobrym rozwiązaniem, ale na to chyba już trzeba by wprowadzić drugiego ele do drużyny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Nie 1:08, 22 Paź 2006 |
|
no to zrobimy tak ele z wardami wyrzuci ward against stability- na dobra sprawe nie potrzebny zamiast tego weznie Shard Storm a zamiast flary mealstrom |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Nie 10:12, 22 Paź 2006 |
|
ward against stabilty jest potrzebny, daje znaczną przewagę. np. nasz build vs ten ward leży po prawdzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VegetaSSJ2
Gość SE
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]
|
Wysłany:
Nie 11:27, 22 Paź 2006 |
|
ward of stabilty to jeden z najlepszych wardow i jest bardzo przydatny |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VegetaSSJ2 dnia Nie 13:15, 22 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Nie 13:09, 22 Paź 2006 |
|
aha, to jest ward OF stability ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|