Autor |
Wiadomość |
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 9:23, 28 Wrz 2006 |
|
Wczorajszy build sprawował się całkiem nieźle, więc zamieszczę go tutaj, żeby każdy mógł zobaczyć i przyporządkować sobie odpowiednią postać. Mam nadzieję, że w ten sposób unikniemy ok. godzinnego ustalania składu...
Najpierw wygląd party:
1.W/E (na mieczu)
2.Mo/Me (smiter)
3.Me/Mo (e-surger)
4.Mo/Me (boon prot lub blessed light)
5.W/E (na młocie)
6.Me/Mo (e-surger)
7.Mo/Me (blessed light)
8.E/Mo (flagowy)
Buildy:
W/E (miecz)
1.Dragon Slash [elite]
2.Sever Artery
3.Gash
4.Final Thrust
5.Healing Signet
6.Frenzy
7.Gale
8.Ressurection Signet
Atrybuty:
Swordsmanship 12+1+3
Tactics 10+1
Air Magic 8
W/E (młot)
1.Charge [elite]
2.Irresistible Blow
3.Crushing Blow
4.Mighty blow
5.Yeti Smash
6.Healing signet
7.Shock
8.Ressurection signet
Atrybuty:
Hammer Mastery 11+1+2
Tactics 11+2
Air Magic 8
Me/Mo (pierwszy)
1.Energy Surge [elite]
2.Energy Burn
3.Diversion
4.Blackout
5.Shatter Enchantment
6.Drain Enchantment
7.Distortion
8.Ressurection Chant
Atrybuty:
Fast Casting 8+1
Domination Magic 12+1+2
Inspiration Magic 7+1
Illusion Magic 7+1
Healing Prayers 4
Me/Mo (drugi)
1.Energy Surge [elite]
2.Energy Burn
3.Arcane Echo
4.Diversion
5.Blackout
6.Drain Enchantment
7.Distortion
8.Ressurection Chant
Atrybuty:
Fast Casting 8+1
Domination Magic 12+1+2
Inspiration Magic 7+1
Illusion Magic 7+1
Healing Prayers 4
Mo/Me (boon prot)
1.Reversal of Fortune
2.Mend Condition
3.Guardian
4.Protective Spirit
5.Signet of Devotion
6.Inspired Hex
7.Energy Drain [elite]
8.Divine Boon
Atrybuty:
Divine Favor 12+1+2
Protection Prayers 10+1
Inspiration Magic 8
Mo/Me (blessed light)
1.Blessed Light [elite]
2.Gift of Health
3.Signet of Devotion
4.Reversal of Fortune
5.Mend Condition
6.Protective Spirit
7.Inspired Hex
8.Drain Enchantment
Atrybuty:
Divine Favor 11+1+3
Healing Prayers 8+1
Protection Prayers 8+1
Inspiration Magic 9
Mo/Me (smiter)
1.Reversal of Fortune
2.Guardian
3.Air of Enchantment [elite]
4.Zealot's Fire
5.Balthazar's Aura
6.Judge's Insight
7.Smite Hex
8.Ressurection Signet
Atrybuty:
Divine Favor 6+1
Smiting Prayers 12+3+1
Protection Prayers 11+1
E/Mo (flagowy)
1.Ether Prodigy [elite]
2.Blinding Flash
3.Healing Breeze
4.Extinguish
5.Deep Freeze
6.Ice Spikes
7.Heal Party
8.Windbourne Speed
Atrybuty:
Energy Storage 10+1
Air Magic 9+1
Water Magic 8+1+1
Healing Prayers 9
Protection Prayers 3
Taktyka na split
1,2,3,4 i splitują bazę przeciwnika. Jeśli gramy u siebie, to powoli biegniemy prawą stroną do bazy przeciwnika. Powoli, żeby zdążyli podbiec pod flag stand na tyle daleko, żeby nie zauważyli nas na radarze.
Zabijamy pierwszego Archera. Drugiego (tego wyżej) omijamy, i od razu kierujemy się do Guild Lorda. Bijemy dwóch Archerów przed wejściem. Następnie zabieramy się na knightów. Bodyguard i Guild Lord na koniec . Kolejność bardzo ważna.
5,6,7,8 biegają razem z flagowym. Warrior używa Charge, żeby grupka za bardzo się nie rozdzieliła. W przypadku obrony bazy monk stara sie utrzymać przy życiu NPC (archery, knighty etc.). W przypadku sytuacji kryzysowej, grupa musi dać znać, że jest ciężko i wtedy grupa splitująca musi zobaczyć czy zdąży się wrócić i wspomóc, czy też jest na tyle dobra sytuacja, że zdążą zabić Guild Lorda wcześniej.
W przypadku gdy nie będziemy grać na naszym GH wszystko zależy od mapy drugiego. Jeśli będzie nadawała się na split robimy to co powyżej, ale ostrożniej. Jeśli nie, to normalnie gramy wspólnie bez podziału na grupy.
Monki muszą bardzo uważać na energię. W przypadku gdy mesmer ich surge'uje, muszą swappować focusami i bronią, żeby chować energię. Energia zaoszczędzona musi być od razu wykorzystana. (O focus swappingu i energy managmencie gdzieś dałem linki... bardzo ważne artykuły - NIE TYLKO DLA MONKÓW).
PS. Proszę o konstruktywne rady, co poprawić etc. Szczególną uwagę zwróćcie na warriorów, gdyż na nich się znam najmniej i buildy mogą być słabe. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazaal dnia Pon 19:23, 02 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Czw 20:47, 28 Wrz 2006 |
|
Ja sie wypowiem na temat warkow. Co do hammera mysle, ze jest ok i sie sprawdzi aczkolwiek drugiego warka z sworda przezucilbym na takiego axe:
Air Magic 7
Strenght 8 + 1
Axe Mastery 12 + 3 + 1
Tactics 8 + 1
Eviscerate
Axe Rake / Bull's Strike (wole strike)
Executioner's Strike
Shock
Frenzy
HS
Sprint
Rez
Ja oczywiscie zapisuje sie na role splitujacego warka :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Czw 21:20, 28 Wrz 2006 |
|
tzn. co do sworda to wydaje mi się, że dmg jest większy i dodatkowo jest więcej kondycji.
przy okazji - zapisuję się na splitującego monka.
można spróbować swordem, wiemy jak wygląda dmg na toporze. zobaczymy i porównamy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Czw 23:12, 28 Wrz 2006 |
|
Nazaal napisał: |
O focus swappingu i energy managmencie gdzieś dałem linki... bardzo ważne artykuły - NIE TYLKO DLA MONKÓW
|
Temat jest na naszym forum w dziale "ogólnie o pvp". Dla leniwych link. Omyłkowo wysłałem ten artykuł do działu pomocy podczas przebudowy forum, błąd naprawiony.
Btw. zapisuję się na flagowego oraz warka. W przyszłości liczę na rangera w buildzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Czw 23:44, 28 Wrz 2006 |
|
ja tam na warkach sie nie znam natomiast myslalem duzo o mesach i tak mi sie wydaje ze mozna by to troche moze nawet znacznie ulepszyc
no wiec tak 1 mes zostaje taki jak jest
Me/Mo (pierwszy)
1.Energy Surge [elite]
2.Energy Burn
3.Diversion
4.Blackout
5.Shatter Enchantment
6.Drain Enchantment
7.Distortion
8.Ressurection Chant
drugi:
Me/Mo (pierwszy)
1.Panic [elite]Przez 10-22 sekund zaznaczony i jemu Pobliscy (Nearby) przeciwnicy cierpią na degenerację energii -2 i otrzymują 10-68 obrażeń, ilekroć użyją Sygnetu (Signet).
2.Energy Burn
3.Diversion
4.Blackout
5.Arcane Mimicry- Na 20 sekund Tajemna Mimika staje się Elitarną Umiejętnością (Elite Skill) wybranego sprzymierzeńca.
6.Drain Enchantment
7.Ether lord-Tracisz całą energię. Przez 5-9 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji energii -1-3, a ty jej regeneracji +1-3.
8.Ressurection Chant
no i teraz zasada dzialania jest prosta 1 mes gra normalnie a drugi ma tak jakby 2 elite panic oraz energy surge ktory za pomoca arcane mimicry uzyskuje od 1 mesa, pozniej juz drugi mes gra normalnie panic jest gotowy do uzycia juz po 10 sek wiec spokojnie moze tym spamowac i duza grupa przeciwnikow ma -2 do many regenu, btw BL oraz BoonProt maja signet of devotion jesli go urzyja to dostaja obrazenia od panic
panic w polaczaeniu z ether lordem powoduje u "ofiary" 1 degenu many co dla monka/ele/necro/mes jest zgubne przy splicie mes moze za pomoca mimicry wziasc od monka blessed light chocby po to by sciagac kondycje i hexy co wy na to ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pią 6:01, 29 Wrz 2006 |
|
jak dla mnie panic jest za bardzo sytuacyjny. a z signetu się i tak rzadko korzysta, bo ma strasznie długi cast. częściej jak się nie ma energii zmienia się slot na 15 energy+, tylko po to, żeby użyć spella. z arcane mimicry nie skorzysta, bo drugi mes będzie splitował i będzie poza zasięgiem spella. co do ether lorda nie jestem pewien. tracisz energię i od razu kiedy będziesz miał ją na poziomie do użycia jakiegoś spella to ją wykorzystasz. ostatecznie będziesz bez energii. jeszcze gorszy wariant to jeśli zdejmą z celu ten hex. monk nie traci, a ty sam się wyłączasz.
nie jestem zwolennikiem hexów u surgera (oprócz diversion), bo po prostu wystarczy bl i koniec. dodatkowo przeciwny mes może mieć convert hexes i wtedy jest jeszcze gorzej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Pią 17:34, 29 Wrz 2006 |
|
nie zawsze jest split nawet kiedy jest to moze wziasc od monka bl do sciagania hexow i condow,
ether lorda rzucasz jak masz juz malo energi, kosztuje 5 many wiec jak masz 7 to tracisz dodatkowo tylko 2 a na jakis czas dostajesz +3 e regen, wszystkie hexy ciezka zdjac przy takim spamie jaki robi mes, dywersja, panika etc etc, nawet jak sciagna to mozna spamowac dalej bo panika duzo nie kosztuje a szybko sie odnawia
edit // pozatym panika dziala na wrogow w poblizu celu...zatem war z -2 do energy regen...a pozatym znowu monki traca na sciaganie hexow |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vaan
Celestial
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OtwRock
|
Wysłany:
Pon 7:05, 02 Paź 2006 |
|
Nazaal napisał: |
W/E (młot)
1.Charge [elite]
2.Shock
3.Crushing Blow
4.Irresistible Blow
5.Fierce Blow
6.Frenzy
7.Healing Signet
8.Ressurection Signet
|
Powyższy build jest imo zły ze wzgledu na tylko dwa dobre ataki ale potrzebujące many by je wprowadzic i jeden atak na adrenaline ktory dziala dopiero dobrze gdy przeciwnik jest Weakness, tw. zamienilem Fierce Blow na Mighty Blow oraz Frenzy (imo nawet by sie nie przydalo ;] ) na Yeti Smash. Na ostatnim gvg grałem poniższym buildem i było całkiem sympatycznie. Wiekszość gonionych przeze mnie osob musiało w pewnym momencie ulec.
1.Charge [elite]
2.Irresistible Blow
3.Crushing Blow
4.Mighty blow
5.Yeti Smash
6.Heal sig
7.Shock
8.Rez sig |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pon 19:22, 02 Paź 2006 |
|
ok, update. dzięki, Vaan. jakby ktoś mógł skomentować tego pierwszego woja. wolałbym jednak, aby został on na swordzie.
stugal, a jak z tym mesmerem? grałeś nim coś? sprawdza się? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pon 19:42, 02 Paź 2006 |
|
Dobra to ja jak juz sobie kupie factions (czyli prawdopodobnie w piatek) to wyproboje tego builda Nazaal i wtedy sie dopiero wypowiem, ale juz moge dodac ze zamiast Gale na pewno trzeba dac Shocka bo Gale kosztuje teraz 10 many, a Shock 5. Mi sie ogolem sam niewiem co ale cos w nim nie podoba (i nie tylko to ze na swordzie ) ale finalnie sie wypowiem jak juz go wyproboje.
P.S.
Wlasnie mi wpadlo do glowy, ze mozna zamiast jakiegos skilla wrzucic Conjure Lightning. Niewiem czy do dobry pomysl ale mozna pokombinowac.
P.S. 2
Dopatrzylem sie kolejnego "bledu". Brak skilla do zrzucenia Frenzy. Zwykle do tego uzywa sie sprinta ale mozna wziasc tez inny stance. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Pon 20:29, 02 Paź 2006 |
|
co do gale to wydaje mi się, że największym atutem jest aż 3-sek. kd. plus to też 5 sek recharge. z zealouts haft raczej powinno się wyrobić. jak będziesz już mógł to wypróbuj. zamiast jednego ataku można wsadzić jakiś rush. wtedy tylko frenzy i gale będą na energię. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Omar
Saltspray Dragon
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pon 20:33, 02 Paź 2006 |
|
Moge poprobowac ale dopiero jak dostane factions bo niemam Dragon Slash. A i tak wg mnie lepiej Shocka i Sprinta niz Rusha i Gale poniewaz Sprint gra tu bardzo wazna role i przy dobrym am zawsze na niego jest mana a na rusha szczegolnie przed walka nie zawsze. Jak juz mowilem wyproboje tego builda ale nie sadze zeby sie sprwadzil ale nie zaszkodzi sprobowac. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Pon 20:48, 02 Paź 2006 |
|
Nazaal napisał: |
E/Mo (flagowy)
1.Ether Prodigy [elite]
2.Blinding Flash
3.Healing Breeze
4.Extinguish
5.Deep Freeze
6.Ice Spikes
7.Heal Party
8.Windbourne Speed |
Build z gw.wiki ;P
Ja gram tak:
ice spikes
deep freeze
blurred vision
armor of mist
heal party
extinguish
healing breeze
ether prodigy
Runy: minor water&storage, sup vigor.
Zbroja najlepiej hp.
Atrybuty wedle własnego uznania. ;P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 6:47, 10 Paź 2006 |
|
hmmm, a co sądzicie o assasinie na splicie? zamiast mesmera. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Wto 8:08, 10 Paź 2006 |
|
ja wogole mam kilka wnioskow odnosnie tego buildu:
1. jest bardzo dobry, ale jak trafiwmy na team grajacy jakims degenem (hexy, kondycje) to przewaznie dostajemy trzaba by wymyslic na to jakis chaczyk
2. zamiast mesa w druzynie defensywnej dalbym albo necro na hexy, albo mesa na migrenie, albo totalnie zmodyfikowal tego esrg bo:
jak jest zwykly esrg to tak na dobra sprawe dobremu monkowi moze naskoczyc na pedzel, wiem juz z wlasnego doswiadczenia, kiedy wyssie mi mane do zera to poprosu przelaczam sie na drugiego seta gdzie mam 22 energi rzucam czar i znowu "chowam" energie i tak mes jest totalnie bezuzyteczny co najwyzej blackout mi szkodzi i tyle, jesli chodzi o modyfikacje esrg to mam taki pomysl jako ze sam tez mesem gram:
energy burn, energy surge, blackout, diversion, arcane echo, arcane thievery, Arcane Larceny res
za pomoca energy burn i energy surge zadaje obrazenia i to dosc spore
pozniej dywersja nastepne arcane echo pozniej arcane thievery nastepnie kolejne arcane thievery te z echo a pozniej arcane larceny i monk ma wylaczone 4 skile a jesli sie nie zlapal na dywersji to 3 dla monka to i tak zguba, ja jak mialem wylaczony reversal of fortune i gift of health to byla tragedia a jak bym jeszcze stracil na ok 40 sec 2 inne skille to koniec, pozniej mozna poprawic blackout'em i zjechanie monka to kwestia sekund
migrena...ktos tam mowil ze tym sie nie gra na gvg a niby czemu mi jest o wiele ciezej grac jak siedzi na mnie migrena niz esrg, z esrg tym tradycyjnym bardzo latwo sobie radzic, a jak gramy splitem to tych hexow nie ma kto ze mnie sciagac, jak jeszcze mam migrene i rzucam BL i reversal'a 2 sec to ciagle mi go interruptuje do tego degen, migrena jest wg mnie ok
necro przy jego spamie hexami sam sie z energi wyprozniam a jeszcze dostaje malaise pozatym mozna tym spamowac na warkow ktorzy nie maja energi
jesli gramy na splicie to w defensywnej wprowadzilbym wlasnie taka zmiane tzn zmienil tradycyjnego esrg na cos z powyzszych
w grupie ofensywnej dodalbym assasina zamiast esrg zeby znacznie zwiekszyc dmg |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Wto 9:35, 10 Paź 2006 |
|
1) mesmer wciska w siebie albo draw conditions albo convert hexes? ew. zobaczymy jak to wyjdzie, bo zaproponowałem stugalowi nową taktykę. pierwszy raz cała dolna czwórka leci z flagowym i się powoli wycofuje spod flag standu. flagowy dalej biega z flagą przez schody między bramami na górze, a reszta defensywnej bije się przy npc.
2) jak najbardziej okej, ale jw.
migrena - niezbyt bo hexy naprawdę łatwo jest ściągnąć. tylko albo monk musi sie wycofać, albo musi mieć support ze strony mesa/flagowego.
necro - nie wiem, które dokładnie hexy nekromanty (wither na pewno) można bardzo łatwo zdjąć. wystarczy zmienić slot na broń -5 energii. jak energia wyniesie zero, ew. poniżej, hex sam spadnie.
w grupie ofensywnej assasin. smiter nadal smite'uje warka, chyba, że assek albo ja (monk) jesteśmy w potrzebie. wtedy smiter daje smite na nas, żeby odstraszyć przeciwnika. to chyba tyle na razie, bo spóźnię się na autobus ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kvazar
Autsajder
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi
|
Wysłany:
Śro 16:13, 11 Paź 2006 |
|
W związku z wczorajszą rozmową po gvg, zmiana flagowego e/mo na me/a.
Build:
Crippling Anguish
Images Of Remose
Conjure Phantasm
Distortion
Dark Escape
Shadow Of Haste
Shadow Refuge
Rez (?)
Iluzja max [16]
shadow arts max (?)
reszta w fast casting
PS. Może zrobić z tego oddzielny temat? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stugal
Ojciec Dyrektor
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice
|
Wysłany:
Śro 16:30, 11 Paź 2006 |
|
tak mozna zalozyc nowy temat a za remorse proponuje phantom pain |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nazaal
Mistrz zakładu.
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok
|
Wysłany:
Śro 18:16, 11 Paź 2006 |
|
wtedy zamiast smitera dałbym tf necro z jakimś wellem i supportem dla monka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|